1s1e1d1a_ esss_92 30.haftaya kadar ayda bir kere gittim daha sonra 2 haftaya bir şuan 38.haftaya girdik en son 37+2de gitmiştim bu cuma 38+4 oluyoruz yine gideceğim
tugcesakzci esss_92 31+0 itibari ile doktorum 2 haftada bire düşürdü kontrollerimi öncesinde 4 haftada bir gidiyordum
Arzuanne Şimdiye kadar ayda bir bir buçuk ayda bir falan gittim 31 e gircem dün çok ağrım vardı rahim kısalmış 2 hafta sonra gel yat hep dedi bundan sonra 2 haftada bir olur heralde