Myrtle esss_92 doktorunuz mu cagiriyor siz mi gidiyorsunuz :) benimki planli ilerliyor istesem de randevu vermez bence 😀
amayinedeiyiilerledim esss_92 benim Dr ' um çoğu hastasını o şekilde çağırıyor. Ben seçmedim yani Dr umun demesi☺️
Nesfur41 esss_92 30a kadar ayda 1 gittim sonra 32 sonra 34 35 oldum yarın kontrolüm var artık haftada bir gidicem
alynozds İlk 3 ay 2 hafta bir görmek istiyordu her gidişimizde testler falan yapılıyordu zaten sonrasında ayda bire çıktı 31den sonrada 2 haftada bire düştü gene haftada bire düşer diye düşünüyorum bu haftadan sonra 35deyim şuan
Remziye-karahan İlk 7 ay boyunca ayda bir di sonra 3 haftada bir oldu şimdide 36 haftadayım 2 hafta sonra gel dedi