Kelebek1_ internetten henüz bir şey almaya başlamadım desem 🤭 sadece anne,baba yazılı ikili zıbın,iki tane bereli triko tulum,düğmeli tulum dışında diğerlerini a101 ve bimden aldım 🤣 bebek yorganı,nevresim takımı,mevlid elbisesi,birkaç tane oyuncakta aynı şekilde bimden 🤣 bu ayın sonunda ailemi ziyarete İstanbul’a gidicem oralarda annemle bir şeyler bakıcaz civilden, e-bebekten, eminönünden falan, döndüğümde de ben internet alışverişime başlicam. Valla çatlaklar için bio-oil yağı aldım 2 tane onu bile watsonsta 70 liraydı tanesi geçenlerde o şekilde aldım yani 🤣 bende indirimciyim 🤭🙏