Kelebek1_ valla 5 tane askılı zıbın aldım a101′den, 5′li ağız mendili aldım sizin dediğiniz gibi. Uzun kollu 3,5 tane alıcam altlı üstlü 2 takım aldım sadece 3 tane de tulum şimdilik. Ama birkaç tane daha almayı düşünüyorum takım ve tulumlardan. Dediğiniz gibi müslin battaniye aldım 2 tane, 1 tane penye battaniye, bornoz, patik, çorap vs. Daha 5.ayımı doldurmadım o yüzden çok fazla şey almıyorum şimdilik ama 6.ayımı doldurduktan sonra sık sık alacağım 🙏