Yaa şurda ki cevaplara bakıyorum. Da yaaa ben 37. Haftadayım 20 kilo aldım hala da alıyorum ya siz ne yiyip içiyonz yada yemiyonuz mu böyle okudukça moralim bozuluyor benim gibi olan yok mu ya 🥺😀😀 gerçi bende gebelik şekeri olduğu için su içsem yarıyo