Nesaras Bmbe21 maşallah aynıyız . Ben şunu da merak ediyorum uygulamaya göre 30+4 üm doktor da 32 çıkıyorum 😬
Baharr_zn Bizde 32+6 yız 2250 gram bebeğin kilosu baya iyi dedi doktor ama buradaki yorumlara göre çok fazla geldi bana sorun mu var acaba doktorum çok kasmayan bi doktor
Nesaras Baharr_zn benimde şuan kafam karıştı normalde buraya göre 30 haftayım doktor ultrasonun da 32 haftayım 😬 haftasına göre kilosu iyi dedi ama 32 haftada herkesin daha kilolu 😬
Minikkalbiiim1 Nesaras gelişimi 32. Hafta özelliklerini gösterse de doğum tarihi her son adet tarihine göre belirlenir 2 hafta önde gitmesi de normal kabul edilir
KadersizMelek Nesaras bende 30+2de gitmişim 1500dü perşembe 32+1 oluyorum bakalım ne kadar oldu acaba 🥰