gzdyeni Kesinlikle normal doğumun hazzı bir kadın için unutulmaz. Hele bir de doğum içim kendini eğittiyse. Sancıları nefesle karşılamayı öğrendiyse . Nefes en büyük ağrı kesici . Nefes ve egzersiz . Bende ilk doğumumda özel hastaneyi terk edip devlet hastanesinde doğum yaptım. Doğumum da Allahın izniyle çok güzeldi . Doğumdan sonra kendime bakışım, dişiliğimin farkına varışım bana çok güzel donanımlar kazandırdı. Dilerim sizde çok güzel bir doğum yaparsınız 🌸