@K-Canseven aynı fikirdeyim bebek sonsuza kadar karnımızda duracak değil zaten gelişimi tamamlandığında ben artık çıkmak istiyorum hazırım dediği için sancılarımız açılmalarımız vs başlıyor
Ve ben hiç bi şeyin boşa olduğunuda düşünmüyorum hatta sancıyıda yaşamak istiyorum 9 ay karnımızda taşıdık bence sancı anı en güzel an sonunda bebeğine kavuşacağını biliyorsun🥲 tabi ilk doğumum olacak şuan belkide saçmalıyorum bazıları güler bana ama hepimiz bunun için yaratıldık, doğum yapabilmek gibi bi özelliğimiz var bence Allah yardım ediyor, hepimize sağlıklı hayırlı doğumlar diliyorum hakkımızda hayırlısı olsun🤲🏻