elmas8 35 ve 36. Haftada bana da ultrasonda 2 dk baktı Plesenta ve suyuna baktı bir de hızlıca ölçümlerini yaptı, direkt nst ye gönderdi. Her şey yolunda bekleyeceğiz bebeği dedi. Son haftalarda nst deki kalp atışları ve bebeğin hareketlerinde sorun yoksa normal ilerliyor diye düşünmüş olabilir. Bir sonraki kontrolde ultrasonda görmek istiyorum diye söyleyin. Ama şunu söyleyeceğim sizi neden zorunlu sezeryana almak istiyor. Elle tutulur bir sebep söylemedi mi? Bebek iri, çatı dar, kordon kısa, Plesenta ön duvarda gibi bir sebep söylemesi lazım yoksa zorunlu değil Doktor’un isteğine bağlı sezeryan oluyor.