Slc nasıl her gebelik aynı olmuyorsa, her doğum her bünye farklıdır. Sizin çok zorlanıp acı çektiğiniz kötülediğiniz doğumda aynı gün kalkıp yürüyenler var. Bünyeden bünyeye değişir. Fakat sezaryen de olsa normal de olsa doğum başlı başına zordur genelleme yapmayalım bu konuda 🙏