Dmndmn Merhaba hanımlar.22+2den selamlaaar 👋🏻 Nasıl gidiyor hamilelik bebişleriniz nasıllar ? biz bugün kontrole gittik 750 gr çıktı sizde durumlar nasıl ?
Ceviz6550 Bende bu hafta gidicem kontrole tam 22.0 olduk bugün şuanda teklemelerini hissediyorum hatta ☺️ herşey yolunda çok şükür sizin durumlar nasıl ☺️
Dmndmn Ceviz6550 Bizde de her şey yolunda çok şükür.Benimki o kadar çok hareketli ki maşallah sürekli hissediyorum hatta bu çocuk uyumuyor heralde diyorum 😄 Babası filan elini koydugunda net hissediyor 🥰
An53 22+2 de 750 gram olduğuna emin misiniz bebek 2-3 hafta önde gidiyor olmalı ya da şekeriniz vs var mı biraz fazla yüksek geldi
Dmndmn An53 Şeker yüklemesi yaptırmadım daha 2 hafta sonra yaptıracağım.İlk gebelikte de böyleydi benim hep 3-4 hafta önden gidiyordu 8 aylık doğdu inşallah bunda da öyle olmaz.İlk gebeliğimde şeker çıkmamıştı
An53 Dmndmn Maşallah üzülmeyin şu an kilosu 25-26 haftalık zaten 8 aylık bile olsa demek ki erken gelişiyor 4 hafta önde olan birini ilk defa gördüm tekrardan maşallah sağlıkla gelsin
Gul_se77 Busramom07 benimde 21+5 550gram haftasına göre önde gittiginde gramı yüksek çıkıyor bebislerin
Dmndmn Busramom07 Yani doktor o bunu söyledi çift doktora gidiyorum diğer doktorumla randevum 2 hafta sonra bir yanlışlık varsa bile o zaman belli olur
Dmndmn teacher-mom21 İlk gebeliğimde de bu şekilde bebegim hep 3-4 hafta önden gidiyordu şekerim çıkmadı.Bu gebeliğimde daha ölçüm yaptırmadım