dnzmom_ benimde 25 26 dan sonra çıktı tahlillerimde o yüzden şeker yüklemesi yaptırmadım 28 de dahiliyeye gittim öncesinde tüm tahlillerimi yaptırdım diyetisyene gittim insülin başlandı hemen gitmeden önce bir kaç gün ölçtüm açlıklarim 150 lerde tokluklarim 260 larda çıkıyordu insülin başlayınca normalde dönmüştü ama son bir haftadır cihaz mi bozuk anlamadım aşırı yüksek çıkıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ sizede bir haftalık ölçüm ve diyet programı yaparlar diyete rağmen düşmezse o zaman insülin başlanır karbonhidrat ve şeker içeren herşey yasak