Nurmert anladım hamilelik oldugunda mutlaka öncelikle perinatolog takibinde geçireceğim en azından daha iyi takip eder diye düşünüyorum gebe olunca yine bebeğimi kaybetmekten çok korkuyorum inşallah bir daha yasamayiz 🙏 öncesinde genetik ve pıhtılaşma testi yaptır dediler buradaki anneler kafama takıldı