Eslem2112 serklaj işlemi için çoğu doktor cesaret edip ileri haftalarda yapmıyor, ben acil 24+2de oldum ama çoğu doktor yapmak istemeyecekti eminim , bence daha erken tarihlerde bi perinatolog muayenesi yaptırın içiniz rahat etsin . Birde benim 12-14.haftalar da lekelenmelerm olmuştu alakalı mı bilmiyorum tabi ama