Pamuk tokluklara gayet dikkat ediyorum ama açlık da aynı olunca üzülüyorum öğle ve akşam açlığında değilde sadece sabah uyanıncs açlık bu şekilde acaba çok mu ara bırakuyırum diye düşünmeye başladım akşam son öğün ve sabah açlık ölçümü arasında kaç saat olmalı