Nurceyhan93 Kızlar detaylı ultrasonda bebeğin böbreğinde hafif bir genişleme görüp sonrasında doğuma kadar bu durumu geçen anneler var mı?
asennaa Nurceyhan93 aynısını ben de soracaktım, benim bebekte de aynısı çıktı, doktor doğuma kadar genelde düzeliyor dedi ama
tatlibebegim_ Nurceyhan93 benim bebeğiminde böbreğinde genişleme var 4 mm doktor sınırda takip edilecek dedi bebek büyüdükçe oda büyyomuş doğduğunda down sendrom böbrek yetmezliği vs diye anlattı genelde erkek bebeklerde görülüyomuş haftaya detaylı ultrasonum var, sizin ki kaç mm imiş
Kiwitoveannesi Nurceyhan93 bu gün banada bebeğin böbreğind su olduğunu söyledi ama başka doktora yonlendirmedi doguma kadar geçtiğini söyledi inşallah öyledir çok güveniyorum doktoruma
Begovicka Gunaydinnn, benim sag bobregim normalden fazla buyumus. Bugun nefroloji randevum var, donuste yazarim size. 1 ay kadar once belli olmustu.
Nurceyhan93 Begovicka bana doktor herhangi bir yere göster demedi çok hafif bir genişleme takip edilecek dedi size doktor mu gösterin dedi
Begovicka Nurceyhan93 bana da demedi ama onlem amacli gitmek istedim. Kan, idrar verdim bugun. Yarin da ultrasonla bakacaklar. Insallah daha da buyumemistir. simdi hatirladim bana saglik ocagindaki ebe dedi, gostersen iyi olur diye
Nurceyhan93 Begovicka hımm anladım canım kendi doktorum takip edecek diye gitmedim ben ama senin genişleme hangi böbrekte ve ne kadar mm di
Begovicka Nurceyhan93 valla kac mm unuttum desem :D sag bobrek Baska belirti de yok Ogreneyim haber veririm
Nurceyhan93 tatlibebegim_ bizim 4.7 ama böyle şeylerden bahsetmedi hoca sadece down sedromu ddi oda fetal dna yapıldığı ıcın risk düşük muhtemel geriler dedi o kdr olumsuz düşünmeyin
tatlibebegim_ Nurceyhan93 bizede fetal dna önerdi ama yapmıycam herşey Allahtan sizim bebeğiniz erkek mi
Nurceyhan93 Hayatatli309 evet takip edilecek dedi doktor genelde de küçülmüş çoğu kişi de inşallah sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza
Irmakmomss19 Benim bebeğimde erkek bizimkindede var. 6 mm sanırım bizimki ama genelde erkek bebeklerde oluyomus sorun olmuyomus ama down sendromu ihtimalinide soyluyolar tabi. Ben hiçbir testi yaptırmadım.
senafa_ Nurceyhan93 bende dün detaylıya girdim böbrek büyümesi var dedi az bisey ama korkulcak bisey yok erkeklerde oluyor genelde takip edilcek dogumdan sonra bakılcak dedi gecer dedi yani kendini sakn korkutma dedi o yuzden içim rahat