Anneyim5818 Ankara etlik şehir hastanesinde ablam perşembe günü 3. Sezaryen i oldu 35+3 de gece sancısı başladı maalesef erken doğum yaptı ilkini özelde ikinci de Bilkent şehir hastanesinde olmuştu. Diğerlerinde 2. Gün ayaklanmıştı ama bunda çok zorlanıyor tabi bünye meselesi oda ayrı hala ayakalanamadı aşırı bir baş ağrısı ve dönmesi varmış dik oturamıyor doktor da her zman 3. Daha zor geçer normal demiş. Bir de tüplerini bağlattı onun da biraz etkisi vardır hali ile ama diğerlerine göre biraz daha zor geçiyormuş. Allah yardımcınız olsun inşallah…