NovaVina_ YesimAykut kesin degil daha yarin ve 13 aralik kritik. Ovulasyonun ve catlamanin 14. Gunu olacak. Ovulasyon testlerim hala koyu. Ama kasiklarim agrimasigi icin mutluyum 🥹🥲
NovaVina_ YesimAykut umarim cok guzel sonuclar alirsin. 🥲 bende gevmbe degilsem ilkbahar da dusunuyorum asilama.
Birhayalimvr MelodyFairy adet oncesi oyle oluyor bazen benimde bu ay 3 gun damla damla geldi sonra sokuldu