YesimAykut MelodyFairy benim de negatif bu arada canım, bu aralar hiç pozitif haber de göremiyorum gebelik isteyip ilaç kullanıp emek verip pozitif diyen yok anlayamıyorum hep süpriz bu olan gebelikler😔😐 çok üzgünüm birdahaki ay tekrar benzer süreç olacak😐
seyma34 YesimAykut benimde bugün reglim 1 gün geçti geçen ayda bir gün geçmişti öyle olmuştum sabah test yaptım tek çizgi ama hiç adet veya gebelik belirtim de yok
YesimAykut seyma34 evet çok üzücü o kadar emek veriyoruz hayırlısı tabiki demek ki böyle olması gerekiyormuş, öğlen kan vercem çıkarsa yazarım buralara ama hep negatif testler zannetmiyorum
NovaVina_ MelodyFairy cok erken. Benim bat yarin. Bugun cok cok az ikinci cizgiyi gordum kuruma sonrasinda netlesen. Acele etmeyin
MelodyFairy NovaVina_ aceleden değil yaşadığım şeyden yaptım testi aslında 🥹 Fotoğraf atsana nasıl çıktı testin
MelodyFairy Furqane2002 hayır canım korkuyorum sökülecek diye gitmedim ama bugün de sökülmezsem yarın kan vermeye gitmeyi düşünüyorum 🥹olacak gibi değil yoksa bu durum canımı sıkmaya başladı 🥲🥲🥲
Furqane2002 MelodyFairy Lekelenme olursa adeta yarını günü sökülüyo mesela dün akşam bende lekelenme oldu sabah kalkdığımda sökülmüşdü sən bugünde bekle olmazsa yarın 1 test gine yap sora gidib kan ver
Furqane2002 MelodyFairy Lekelenme olursa adeta yarını günü sökülüyo mesela dün akşam bende lekelenme oldu sabah kalkdığımda sökülmüşdü sən bugünde bekle olmazsa yarın 1 test gine yap sora gidib kan ver
MelodyFairy Furqane2002 evet benimde normalde lekelenme sonrası sökülürdü şimdi öyle olmayınca bir garip geldi kan vermeye gitmeye çalışırım yarın
NovaVina_ YesimAykut kesin degil daha yarin ve 13 aralik kritik. Ovulasyonun ve catlamanin 14. Gunu olacak. Ovulasyon testlerim hala koyu. Ama kasiklarim agrimasigi icin mutluyum 🥹🥲
Furqane2002 MelodyFairy sen gidib bi tane test al yarın sabah ilk idrarda aç karına yap bi bakalım ne oluyo