İlk gebeligimde haftalarca yasamistim bu durumu, tatli kasinti, kizariklik hatta yara olmustu tum vucudum.drum hamilelik ve hormonlarin yan etkisi olduğunu,safra kesesinden kaynaklandigini,dogumdan snra gecip rahatlayacagimi soylemisti. Oyle de oldu. Günde 1 kere kullanabilecegim bir krem de vermisti.