nursanyildiz Kizlar 38 hafta mi doldurdum son 3 haftadır sürekli kaşınıyorum kollarım goguslerim bacaklarım karnım yani yara yapana kadar kasıyorum bu durumu yaşayan var mı
Gul-A nursanyildiz 20. Haftadan beri var ve gittikce arttı şuan 32+5 drvam ediyor tahlıllerım temız cıktı doktorum bio oil önerdi kullanıyorum ve cok rahatlatıyor
Ilba_34 KuzeyinAnnesi10 bende de var bir kaç gündür karın bölgemde böyle küçük küçük iğneler batıyor gibi oluyor kaşınıyor ama her zaman değil arada oluyor 🫤
nursanyildiz zeyenp5524 yarın kontrolüm var her seferinde o kadar çok şey soruyorum ki unutuyorum bunu sormayı
KuzeyinAnnesi10 nursanyildiz sürekli mi kaşınıyor benim böyle ara ara tutuyor çok fena sonra duruyor.
KuzeyinAnnesi10 nursanyildiz tahlillerde sıkıntı yok o yüzden normal dediler bana sende Bi tahlil ver
Gule1- Haftadayım kaşınıyorum her yerim kaşınıyor. Gece tamamen artıyor gündüz daha hafif. Yara olduk kaşıntıdan. Doktorum bol duş al zeytinyağı sür dedi. Karaciğer enzimlerim bir tık yüksek ama doktorum çok yüksek değil dedi. Ayak parmaklarımın arası ellerim boynum her yerim sadece saçlı derim pek kaşınmıyor bir de yüzüm kaşınmıyor pek. Gözlerim bile kaşınıyor arada. Ama geçecek Allah’ın izniyle
nursanyildiz Gule1- tek değilmişim demek ki benimde kan değerlerim düşük onun dışında birsey çıkmamıştı bu saat oldu hafif hafif sancı vuruyor Rabbım her doğum yapacak olana yardım etsin çok zor bir süreç gerçekten her acisindan