Nur_Y bana sıkışık gel dedi ben ne yalan söyleyim çokta sıkışık değildim üstten baktı yinede keseyi gördü 7 mm dedi rahim duvarında iyi dedi ilk gebeliğimi kaybettigkm için bunda tedbir amaçlı kan sulandırıcı OKSAPAR verdi birde duphaston verdi şimdi onlri kullanıyorum 7 hfta olmayı bekliyorum alttan olmadım direk üstten gördü bende