Kızlar merhabaaa 🤭 bugün tam 6 haftaligiz.. ben değişik şekiller alıyorum yani gebelik belirtilerini birer birer ve nadir yaşıyorum.. sizde de bu şekilde mi.. geçen hafta regli ağrısı gibi ağrım vardı ve bel ağrısı bu hafta artık karın sıklığı var karnım sanki böyle geriliyo sıkıyor karnımı gibi anlatabildim mi bilmiyorum ama karnımı dört bir yandan çekiyorlar sanki kasılıyo ve sikilasiyo sizin de böyle oldu mu.. 6. Haftamda ara ara sadece akşamları mide bulantısı oluyo ve bu dediğim şekilde karın gerilmesi oluyo başka hiç bir belirti yok sizde bu durumu yasadjniz mi neden olur acaba