Hanus aynen dışarda yediğinde tat yok
Eşim değişiklik olsun diye gidelim diyor ama ben istemiyorum
Normalde olsa giderdim ama bu halde rahat edemiyorum
Ne zemizliğinden ne tadından nede kendi rahatımdan dolayı
Evde tv koltuğunda uzanmadan kaç saat dahi uturamıyorum maalesef 🤷🏻♀️