Melisssss1994 Öncelikle merhaba herkese💚 Ben bir şey sormak istiyorum. 8 haftalık hamileyim. Az önce canım çiğköfte istedi. Yedim de yedim. Yalnız içinde öyle çiğ et falan Yok. Komagane falan varya ordan aldık. Az önce de çok zararlı olduğunu okudum. İçime kurt düştü şimdi. Fikriniz var mı ??
GozdeCemre Melisssss1994 çiğ et yoksa birşey olmaz canım kaç kere postlar açıldı buna benzer 😀ye gitsin onu yeme bunu yeme ne yiyelim 😂
Hanus Melisssss1994 Etsiz çiğköfte olsa bile içerisinde et suyu barındırıyormuş. Ama bende yedim canım komagene’den. Çokta güzel oluyor oranınki valla 😋 Arada yemekle bir şey olmaz bence.
ebrarmom08 Melisssss1994 gecengun bende yedim ama midem kabul etmedi geri cikarttim 😁😂 acikcasi canm istedkce yiyorum ama gecngunden sonra pek bida yerim gibime gelmiyo ama nolckkki icinde cig et olmadktan sonra yedgn sey adi ustunde bulgur ben bisi olcgni sanmiyom kafani karstrma 😊
Ipek2727 Bende öyle duydum canım ama ben yedim ve hâlâ da yemeye devam ediyorum çok şükür bi sıkıntı da olmadı
Melisssss1994 Aynen ya. Aklıma düştü mü çıkmıyor 😂 İlla yicem. Neyse kızlar hakkınızı helal edin. Sordum ama. Şimdide sormasa mıydım dedim 🙈 Ama teşekkür ederim fikirleriniz için 🙏🏻
Tugbamete Melisssss1994 bişe olmaz canım ben hamile kaldığım günden beri nerdeyse her hafta yiyorum inanmazsın ama şuan elimde çiğköfte dürüm var asla vazgeçemem 🙈🙈 doktorum çiğ etle olmadığı sürece canın ne zaman isterse ye bi zararı yok dedi bebeğimde bende maşallah sağlıklıyız
Hanus Nursen21 Ben bulyon ürünlerinin yenilmemesi gerektiğini biliyorum, et suyundan kastım buydu. Orjinal et suyu koymazlar zaten ☺️
Handeckm Ay çiğköfte dedin canım cekti ya. Eşim çalışıyor şuan nöbette olmasına rağmen alıp gelecek senin yüzünden😂😂
Aybebek Melisssss1994 bende yiyordum bir zamanlar bi zararı olduğunu düşünmüyorum.. neyi sorsak o zararlı oluyor zaten disarda
Poine Dürüm alma yiyeceksen. İyi yıkanmamış meyve sebzeden toxo geçebiliyor. Paket al marulunu kendin güzelce yıka öyle ye.
Nursen21 Hanus valla bana sorarsan hazır yüyeceklerden ne kadar uzak kalırsak o kadar iyi Ben bi balık yiyordum dışarda onuda artık yiyemiyorum bazı nedenlerden dolayı Bi ara çok canım çekti eşime yaptırdım çiğköfte
Semaburak Aman kızlar yerken maruluna falan dikkat edin güzelce yıkayın öyle yiyin dürümü kendiniz sarın illa yiyecekseniz sadece çiköfte değil dışardan yediğimiz tüm salatalara falan dikkat edin toxoplazma riski oluşturabilir, anneme bağırsak kurdu yapmıştı doktor yeşillik güzel yıkanmadıysa yapar demişti
Scldgtkn Sıkıntı yok canım ben kaç kere yedim ilk haftalarda fazla kaçırmadıysan bişey olmaz ama sen tinere dışardan yeme çünkü nasıl yapıldığını bilmiyoruz ☺️
Berataras Şahsen ben bir Urfalı olarak 2 tane çocuk dogurdum Allah'ın izniyle nur gibi etli köftede yiyoruz biz elhamdülillah hiç bişe olmadi yani sakinan goze çöp batar hem dusunsenize burda herkes yiyoruz hastalıklimiyiz