YeniAnne_25 Melos066 24+0 ❤️ağırlık arttıkça bel ağrıları, Oturup kalkarken, yatakta sağa sola dönerken zorlanmaya başladım birazda göbeğim kaşınmaya başladı inşallah çatlamaz kaşımamaya çalışıyorum 🤗
Busraaslan0 Melos066 24 haftalık bebeğiniz kaç gram yada kilo ? Benimki 23 haftalık yeni bitti 600 gram
Meryemgrcy Biz de 24 teyiz çok şükür bir problem yok ama bu sıralar çok ağırlaştığımı hissediyorum bir de göbek deliğim ve çevresinde iç taraftan bi ağrı oluyor cok rahatsızlık verici. sebebini çözemedim boyle olan var mi? Melos066
Gdwgiovb Benim de an itibariyle 23 bitti 24 de geçiş yapacağım inşallah çok şükür iyi gidiyor ama bel ağrım çok bazen kitlenecek hale getiriyor bebeklerimiz de bizde iyi olalım inşallah sizler nasılsınız 🫠
Melos066 Gdwgiovb bel ağrısı maalesef beni de çok kötü etkiliyor aile durumlarından dolayı öyle uzaniyim yatiyim falan da diyemiyorum gün boyu ayakta olunca kötü oluyor inanın akşam olsun yatağıma geçip uzaniyim diye dakika sayıyorum🤦🏻♀️
Birsen56 Bizde 22+1olduk 2 iz gebelik yürüyemiyom bacak aram kasılıyo sırt ağrım çok oluyo oturup kalkmada zorlanıyom şimdiden böyle ne yapcam bilmiyom
Gdwgiovb Birsen56 Allah ım kolaylıklar versin sağ selamet kucağınıza almanızı nasip etsin evet ikiz daha zordur illaki bebekleriniz hareket ettikçe rahim de mi hissediyorsunuz annişler ben çok öyle hissediyorum da
teacher-mom21 Birsen56 ben de bugün 22 oldum yerimden kalkamıyorum ya ve sadece 4 kilo almama rağmen yanlarım patlicak popomun üstüne oturamiyorum
Canocano58 YeniAnne_25 24+4 den merhaba geceleri uyku haram bel agrısı resmen kilitliyor kaşıntı ve çatlak olmaması için badem yağı kullanın faydasını gördüm ben ilk çocukta
Melos066 YeniAnne_25 kuzum doktorum kasisan da kasimasan da yırtılır dedi yani yine yara olmaması için kasimamaya çalış ama illaki çatlar benim göbüş de öyle ara ara kaşınma oluyor birde bebişim normalde gün içinde hereket etmezdi bugün hiç durmadı ben ayaktayken de hareketliydi uzanırken de bel sırt ağrısından uyku da yok 🥹
Birsen56 Gdwgiovb bazen kasığımda hisediyom benim üst üsteler yan yana değiller aşağıdaki daha çok oynuyo evet zor şimdiden zorluyo ilerde ne olcak bilmiyom bende
Melos066 teacher-mom21 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️ her zorluğun bir guzelligi var işte
Zeytop Salı günü 24 olucaz bugün kemik ağrıları çektim onun dışında ilk süreci atlatinca yaklaşık 1 aydır baya rahattım 😵💫