Havvakc Nasıl tarif edeyim bilemedim ama 3 gündür boğazımda bir şey kalmış gibi orda bir şey var gibi bir hissiyat var. Yutkunuyorum, su içiyorum ama değişen bir şey yok. Çok anlam veremedim ama bunu yaşayan var mı? Gebelikle alakası olabilir mi?
Nesfur41 Havvakc Kaç haftalıksın 28 den sonra bende o his hiç gitmedi 35 oldum hala boğazımda ki o şey inemedi 😂😂😂😂 normal ama büyüyoruz
Havvakc Nesfur41 aaa benim daha çok erken ama 19+3 şimdiden başlayıp doğana kadar geçmezse işimiz var😁 zaten mide bulantılarım bile geçmedi ekstra bir de bu çıkmasın lütfen ya🫣
Havvakc ASE6154 yok değil değişik bir hissiyat ya sanırım yaşayab anlayacak çok tarif edemedim. Ama bademciklerim ilerisinde olan bir yumru gibi
Havvakc Nesfur41 bize kolay gelsin 😁 umarım bunlar doğumdan sonra geçiyordur kalıcı şeyler değildir amin😁
Dreamssss Havvakc geçiyor geçiyor 😂 ikinci hamileliğim ve ilkinde de yaşadim bunu bir de panik atak var bnde ay nasıl korkuyodum öksürüyorm yutkunuyorum su içiyorm klkiyorum yok ama ki geçiyor hepsi smdi bnde yine var her gün olmasa da ara ara oluyo mideyle alakalı sanırım ya yukarı çıkıyor iyice artık hafta ilerledikçe ekşimesi yanması illaki bogazimiz da o hissiyatı bıraktıriyor
_Tazeanne Benim öyleydi kaç gün önce bugün de fena hastalandım bademciklerim şişmiş meğerse yarına kadar geçmezse hastaneye giderim
Havvakc Aypare benim geçmiyor bu 3 gündür geceleri oluyor . Anlam veremedim ama geçer umarım rahatsız edici çünkü
Havvakc Brcu1989 şuan için yok öyle bir sorunum ama akşamları nefes alışverişim hızlanıyor çünkü akşam aşırı bir şişlik hissediyorum. Karnım gündüz hiç yok akşam 7 aylık gibi 😁
muzisderler Havvakc ben öyle durumlarda soda içiyorum biraz rahatlatıyor muhtemelen mide yanması tarzı bir şey
Havvakc muzisderler öyle mi ilk kez yaşayınca adını sebebini koyamadım cuma günü doktor randevum var ona soracaktkm hatta. Teşekkür ederim öneriniz için😊
Ayazinannesi16 Havvakc 25+5 aynı durum bende de var.mide yanması kaynaklı olduğunu söyledi büyüklükler.maden suyu öneririm bir nebze olsun o tıkanıklık hissine iyi geliyor.
Havvakc Ayazinannesi16 çok teşekkür ederim. En azından saçma sapan şeyler hissediyorum düşüncesine kapılmama gerek kalmadı sizlerde hissediyormuşsunuz bunu 😄