buluttmaviss benden sana tavsiye yok stres yapma yok düşünme yok yaşın genç daha önünde uzun zaman var yaparsınız olur gibi gibi lafları aldırış etme kadın doğumcudan bir randevu al ve hemen görün aynı lafları ben de duydum bir yıl çocuğum olmadı belki daha erken gitseydim daha erken çocuk sahibi olurdum doktora doktora gidince polikistik over Olduğumu öğrendim bir aylık tedavi sonucunda 1 ,5 yıldır hamile kalamayan ben hamile kaldım bence hemen bi doktor görünün bu arada iyi bir doktora Bu 1.5 yıl süre zarfında 6-7 doktor değiştirdim Çünkü her gittiğim doktor hiçbir probleminimin olmadığını söylüyordu eşimin de benim de en son iyi bir profesor buldum Allah razı olsun çözümü kendisinde buldum