İkinci bebeğime bende 8 ay uğraştım 2 kere kimyasal geçirdim aklımdan tamamen çıktığında hamile kaldığımı öğrendim oğlum çok hasta olmuştu o ara hiç değerlendirememiştik hastanelere gitmekten o ara meğer 1-2 haftalık hamileymişim stres sıkıntı yapmayın allah vaktinde veriyor emin olun umudunuzu kaybetmeyin 🙏🏼