sahhssenem kizlar hamilelikte kilonuzu koruyabiliyor musunuz? diyetisyen destegi sart midir sizce (tabii ki evlatlarimiz sagliklica gelsinler insallah dunyaya duamiz o yonde ancak anneler de kendi vucutlarini ve sagliklarini dusunmek durumunda)
Yaprakdokumuseverr sahhssenem hamilelikte zorunlu olmadıkça diyet bana göre değil. Doğumdan sonra veriliyor zaten ilk doğumumda öyle oldu. Doğum sonrası diyetisyen ve sporla hallettim.
Hamilebirisi_06 sahhssenem değişiyor bende bünyeye göre ilk hamileliğimde 24 kilo verdim 14 kilo verdim 10 u kaldı şuan hamileyim bakalım kaçla kapatacağız
smnbr sahhssenem Ben normalde yiyip yiyip kilo almayan bi insandım. 170 boy 62 kg dim. Hamile kalınca adeta az yiyip kilo alan insana döndüm. Ne yesem bana yarıyo. Yürüyüş yapıyorum düzenli. Arada pilates. İlk üç dört ay kilo almayan bence sonraki ayları rahat atlatıyo Ben ilk zamanlar kusma şikayetim olmadığı için sanırım 5 kg falan aldım. Ki tatlıdan o dönem nefret ettiğim halde Şimdi 30.haftadayım ve 13 kg almış durumdayım. Allah sonumu hayretsin.
MasalAlparslanMom sahhssenem 27 haftaligim,8 kilo aldım..doğumu 14 -16 kiloyla kapatirsam şükür 😌 ilk doğumda 16 kilo aldım doğumdan çıktığımda -4 ..yarı kırkımda -10 dum. Bakalım yaş ilerledikçe hormonlar eskisi kadar kilo vermeye elverişli olmuyo bunda nasıl olacak
sahhssenem Yaprakdokumuseverr ya aslinda diyet degil de saglikli beslenme ile ilerliyor diyetisyenler de ornegin abartarak yedigimiz hamur isinin vucudumuza pek bir yarari yok diye dusunuyorum.. bol bol yag oluyor 😀
Morlavanta1 Şimdiden çok strese girdim 59 kilo ile hamile kaldım 69 kiloya ulaştım şimdiden. 16+3 haftalığım.
sahhssenem Morlavanta1 guzel kilo almissin bence sabitleyebilirsen o sekilde ilerlesen cok guzel olur🥹 59 ile kalman cok iyi bir rakam degerlendir bence cok yuklenmemeye calis, 63 ile hamile kaldim uzuluyorum keske 55 57 ile kalsaydim
Hnd1895 Morlavanta1 ben de 58 dim şuan 27. Haftadayız 75/76 gibi . Kilo alıyorum diye stres yapıp dikkat etmeye calıstıkca sanki daha cok kilo alıyor gibiyim😀 şeker tansiyon vs hic bir sağlık sorunum da yok ama kilo alıyorum🙈
Sadiyekrn07 Morlavanta1 bende 25+4 üm 10 kilo aldım 68 le başladım 78 im doktorum diyetisyene gönderdi bundan sonra alma diye ama fazla işe yarayacagını sanmıyorum
sahhssenem smnbr bence cok yakismistir sana hamilelik yedigin bebisine yarasin sana da sut olsun 💖 pilatesin faydasini gördün mu kacinci haftada yazildin bu arada 30. haftaya gore 13 kilo muthis 🧿
Meltemmms 37 haftalığız 12 kg aldım 🥲 12 kilonun hepsini 22 haftadan sonra aldım🥲 neyse son günler dayamıyorum🤣
sahhssenem Meltemmms harikasin senin adina coookca mutlu oldum ben cok guzel kilo almissin insallah bana da nasip olur 💜 dicem de 4 haftalikken ogrendim hamileligimi su an 6 haftaligim 2 kilo aldim 😀😀
Yaprakdokumuseverr sahhssenem tabiki yok ama hamilelikte insanın can çekme oranı normale göre 938374 kat daha yüksek. Doğumdan sonra yemem gerekirse 🥰
smnbr sahhssenem Müthiş değil bence. Doğuma kadar 8-10 kg alanlar var sadece :) Ben gebelik okuluna gitmiştim orda öğrendiğim hareketler işte. Evde pilates topunuz varsa onun üstüne oturması, kalça hareketleri falan kasların açılmasına yardımcı oluyormuş
sahhssenem MasalAlparslanMom insallah istedigin kilodan daha fazlasini almazsin sende cok guzel gelmissin bu kiloya haftana gore massallah. saglikla al kucagina 🩵bizde irsi teyzemler annemler ozellikle hamilelikten kalan kilolarini hic veremediler hepsi tontis bizimkilerin. 😀 benzicem diye korkmuyorum degil yani
Morlavanta1 Hnd1895 yediklerime dikkat ettikçe ilginç şekilde daha çok kilo almaya başladım :) iştahım zaten çok fazla arttı şu an ne yesem kilo oluyor gibi geliyor bana :( Doğum sonrası nasıl kilo vereceğim diye düşünmeye başladım
sahhssenem Yaprakdokumuseverr evet yaaa durduramiyor insan kendini 🥹 yemese bebek icin vicdan azabi gibi hissediyor