Elsa57- ikitosbikannesi_ ben denedim v15 çok ağırdı v12 harikaydı zaten bel fıtığı olanlar için üretilen bir serilmiş gen 5 ikisinin tam ortasiydi ağırlık olarak
Damlaabedir Yorgunanneee21 silerken iz yapıyor mu bende robot var ama silmesini beğenmiyorum. Eğer öyle silme yapcaksa dyson alayım diyorum karar. Veremedim
Yorgunanneee21 Damlaabedir Zeminden zemine değişir mi bilemedim ama ben memnunum güzel siliyor iz falan yok. Benim parkeler çok koyu kahve ama 🤷🏻♀️