Elsa57- bende v15 kullanıyorum çok memnunum. Annem için de gen5 aldık kargoda bizim de. Dyson kalitesini bilen birisi olarak philips trio denedik resmen oyuncak gibi çok kalitesiz duruyor. Öyle ki mağazada Dyson yoktu bile Bolu’da baktık biz burada hiçbir yerde satılmıyor. Ama bende annem de kullandığı için kıyaslama yapması kolay oldu. Eline bir aldı bu ne böyle dedi , mağazadan çıkınca gen5 söyledik hemen 🤭 bir de diğeri tamam siliyor ama dysonla süpürünce de silmiş havası veriyor ki tamam silsen daha iyi ama bebekle her zaman silemeyebiliyorum ben ışıklı başlıkla da detaylı süpürünce silinmiş gibi oluyor ev.