Arkadaşlar hepinize merhaba, hamileliğimi çok yeni öğrendik, bat’a 3 gün kala idrar testi pozitif oldu o gün kanda betahcg 47 idi, 3 gün sonra tekrar kan verdim betahcg 306′ya yükseldi. Doktor keseye bakmak için 2 ocakta çağırdı, benim de iki gündür sağ kasığımda hafif ağrı hissi oluyor çok endiselnmistim ama burda yazdıklarınız biraz rahatlattı. Son adetime göre henuz 4hafta+1günlük, bu dönemde böyle ağrılar normal mi herkesde oldu mu acaba