Esim evet keseyle bebeği gördük 7 haftada kalp atışını duyduk dün tekrar acile gidince serum için tekrar kontrol oldu çok şükür duydum ama benimde sıkıntılı geçiyor hamileliğim bakalım ilerleyen zamanlarda görücez bu arada merak etmeyin 8 -9 haftaya kadar kese ve bebek gözüküp kalp atışı duyuluyor içinizi ferah tutun ❤️