Minikmucizelere evet albayrak uatu oluyor siz ne tarafta
Fahriye200 kayhanda oturuyorum bende biliyorsunuzdur heralde🙂
Minikmucizelere baya uzakmisiz siz bi ucta ben bi ucta Denizlinin😃
Fahriye200 aynn oyle galiba😅