Nrbnuzeze olsun canım çok rahatlattın çok teşekkür ediyorum 🫶🏻
asilinannesi_ ay evet ya ne bileyim internette yazılanlar vs korktum
Nevammm valla 39+5 sağlamış olsa bugünleri görmezdik diye düşünüyorum 😂