38+5 haftalık hamileyim. Doğsun artık diye bir arkadaşım tavsiye etti adaçayını bende bugün bir kaç yaprağını bir fincan sıcak suya koyup demleyip içtim. Sonra kuzenim gördü çok kızdı hamilelikte bitki çayları içilmez vs. ay korkulacak bir şey var mı kızlar lütfen bir şey diyin