Down sendromla alakası yok canım ben doğarken suyum fazlaymış çok şükür gayet sağlıklıyım. Benim 25. Haftamda da suyum fazlaydı şekerim çıkmadı yediklerime dikkat ettim ve 28. Haftamda normale döndü. Suyun fazla olsada çok korkulcak bişey yok annem beni gayet sağlıklı doğurmuş evet erken doğum riskine yol açabiliyomuş sıkı takip yapılması lazım. Erken doğumuda uzatabiliyorlar . Benim erken doğum riskim var 28. Haftamda rahim ağzım kısaldı şuan 33+6 yım doktorum herşey yolunda dedi. Yine tabiki rabbim bilir ama ilaçlarla uzatabiliyolarlar süreci .