bencede normaldir cnm bnde 28. haftadaym bebek hep bi yerde toplanıyo ve aşağıda taşıdığım için hep acısını tekmelerini aşağıda hissediyorum bu durumda yapılabilecek bişey yok çnkü tutupta yukarı çıkartabilecek yada bir tarafa toplanmasını engelleyebilmesi için yapabilcek bişeyi yok ki