BUSRA-2121 Ciceklibahcee ya değil mi her an gelebilir normal olacağı için hazırlıklı olmakta fayda var ☺️🥰🌹
Lavinya_21 BUSRA-2121 ha oyleyse cok güzelmiş canım. Ben bundan kullanmadım hiç ondam sormak ıstedım. Hayırlı olsun tekrardan 🥰
Zynp12 BUSRA-2121 iyi yapmışsıniz kurmakla hastaneye gidince unutuyor o yirgunlukla da heyecanla sağlıkla gelsin üzerine temiz bı nevresim orterseniz tozlanmaz hem 💕
BUSRA-2121 Zynp12 evet iyi oldu eşim zaten panik napacam onunla bilmiyorum herşeyin hazır olması içimi rahatlatıyor 🥰 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Ciceklibahcee BUSRA-2121 çok şükür 2 yaşında şu an sarılık yüzünden küvezde yattı sadece şimdi abi oluyor 😍🙈
Birannis Hayırlısıyla gelsin inşallah minikler bizde 37+3 üz 😊 bende birkaç gün daha bekleyip kuracağım
BUSRA-2121 Birannis aaa aynıyız herhangi bi belirtiniz var mı doğuma dair ben bugün kendimi o kadar kötü hissediyorum ki sürekli doğuracağımı düşündüm 😅
Birannis BUSRA-2121 arada minik minik adet sancısı gibi biseyler hissediyorum sanki birkaç gündür ama saniyelik gelip geçiyor merakla bekliyorum bende ne zaman doguracagim diye ☺️
BUSRA-2121 Birannis benim de kasık bacak ve bel ağrım çok son bi kaç gündür kendimi de pek yormuyorum bakalım merak içindeyim hayırla sağlıkla gelsinler 🥹🙏🏼
Pptyaa BUSRA-2121 cokkk güzel olmuş saglikla gelsin içinde uyuduğu günleri görün inşallah :) rabbim bana ve isteyen herkese nasip etsin fotoğraf içimi ısıttı :)
nurhuma17 BUSRA-2121 kazasız belasız kullanmayi nasip etsin Rabbım. ❤ park besik den memnun musunuz kullanmadiniz daha ama merak ettim ❣
BUSRA-2121 nurhuma17 sağolun 🌹inanın biz beğendik çok fonksiyonlu görünüyor sallanma aparatı kendi yatağımıza sabitleme aparatı üstünde alt açma parçası falan var uzun süre kullanilabilir. Bide toparlanınca küçük bi çantaya sığıyor portatif ☺️