BUSRA-2121 37+3 eşim ısrarlarıma dayanamadı. Az önce kurduk beşiği çok heyecanlıyım ne zaman nasıl gelecek 🥹🙏🏼 herkese sağlıklı ve pozitif doğumlar diliyorum. 🌹❤️
Elffyns BUSRA-2121 bende 37+2 yim halıları yıkamaya verdim bu hafta gelince kuracağım hemen güzel günler de yatsınlar 😉yorganı uyku seti şeklinde mi aldınız yoksa normal mi acaba
Lavinya_21 BUSRA-2121 saglıkla gelsin ınşllah 💓. Ama bişi sorucam dönmeye fln başlayınca tehlıkleı olmaz mı kullanması
BUSRA-2121 Lavinya_21 yükseltilebiliyor yan tarafı biz şimdi yatağımızla bir olsun diye öyle yaptık bide zaten kendi yatağımıza sabitlenecek bi aparatı da var içinde yatağı da en alta koyma şansı var fonksiyonlu yani duruma göre değiştirebilir ☺️🌹
Maisina Biz de 35 de kurduk ilk bebe heyecanı 🫠 üzerine çarşaf attım toz olmasın diye dursun kenarda iyi yapmışsınız gördükçe mutlu oluyor insan sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
BUSRA-2121 Maisina ya sormayın aynen ilk bebek heyecanı bende örttüm üstünü bekliyorum bebeğimi 🥹🌹❤️ sağlıkla gelsinler
Lavinya_21 BUSRA-2121 ha oyleyse cok güzelmiş canım. Ben bundan kullanmadım hiç ondam sormak ıstedım. Hayırlı olsun tekrardan 🥰
BUSRA-2121 Ciceklibahcee ya değil mi her an gelebilir normal olacağı için hazırlıklı olmakta fayda var ☺️🥰🌹