Yonca_26 yok zaten sadece keseyi gördü sıkışık gel demişti sıkışık değildim o halde bile keseyi görmeyi beklemedi ama gördü güzel kesen görünmüş dedi iki hafta sonra çağırdı bebeği görmeye işte ama düşük riski falan demedi ilk bebegimi kaybedince zaten duphaston falan verdi onu kullanıyorum sürekli dinleniyorum şuan arada mide bulantısı haricinde bide hapsurunca kramp haricinde başka belirtim yok sürekli uzanıyorum uyuyorum zaten bı djn ve bugün dışarıda markete gittik çarşıya gittik eve gelince idrarimda iki üç parca pıhtı şeklinde değilde akıntı şeklinde gördüm idrarda o yüzden sormak istedim :(