Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum ben 5+6 dayım evde dinlenmeye gayret ediyorum doktor kesen göründü dedi bı sıkıntı yok dedi şimdilik.. ben evde dinleniyorum bı yemeğe falan kalkıyorum o kadar ama iki gündür dışarda işlerimiz olduğu için dışarı çıkıyoruz eşimle arabayla gidiyoruz markete oraya buraya iniyorum sadece otur kalk yürü derken eve gelince idrarımı yapınca sanki afedersiniz klozette iki üç parca denmeyecek kadar küçük biseyler oluyo beyazımsı kahverengimsi neden oluyodur normal mi.. ama iç camasirima peceteye gelmiyo hiç evdeyken gittiğimde de lavaboya gelmiyo sadece iki gündür dışarda dolasinca eve gelince oluyo korktum bişey olmaz demi çocuğuma normaldir inşallah demi :(