Naçizane tavsiyem stresi çıkarın hayatınızdan illa çocuk olsun diye vakti vaktine ilişki yaşamayın biraz akışına bırakın iki düşük sonrası 12 haftalık bebeğimle söylüyorum bunu size kafamdan belirti uydururdum ,psikolojik olarak kendimi gebe hassederdim testi yaptığımda hüsranla karşı karşıya kalırdım . Rabbime şükürler olsun hiç ummadığım anda hatta olmaz dediğim ayda nasip etti mucizemi Allahtan ümit kesmeyin zamanı olduğunu unutmayın . Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu ❤️🌸