O negatifi görmek çok zor tahmin edebiliyorum. Ben de geçen çarşamba günü ilk defa aşılama yaptırdım. İnsan ister istemez yine de bir umutlanıyor, meraklanıyor sonucunda da negatif görünce hayal yıkıklığı oluyor. İlla ki üzülürsün ama her şeyin sonu olduğu düşüncesine kapılma. bir yerden bir gün güzel haberi alacağız inşallah 💖