Boncukk123 Hase 1-2 haftaya 3 aylık olcak bebişin canım ☺️ İnsaAllah azalarak kaybolur tedirgin olma bende böyleydim insan hep bir belirti arıyor istiyor ama bu haftalarda bitmesi cok iyi oluyo
Hase Boncukk123 çok teşekkür ederim inşallah en kolay ve sağlıklı şekilde kucağımıza almayo da nasıp eder rabbim 🤲🏻
Sdemirel Minikbiranne35 benim de 11 oldum lekelenme oldu 7. Haftada da olmuştum Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz Bir haftadır yok bakalım 12 olduk 🫠
Paronayanne Hase ben de 11+3 teyim. Mide bulantısı bir anda gitti ve ben bebeğe bir şey bile olabileceğinden korktum . Doktoruma sordum çok normal olduğunu söyledi
Eylem1212 2 gebeliğim 9 haftalık şuan Aşırı mide bulantısı ve 3 gündür baş agrıs var ve biraz korkuyorum sizde olan varmı bana bilgi verirmisiniz
Paronayanne Eylem1212 kesinlikle çok oluyor. Ben su bile içemiyordum. Ama bir anda gidiyor mide bulantısı rahat olun
Ace01 Hase keşke benimde kaybolsa hemen mide bulantısı . Gunlerı sayıyorum . 11+3… 12 ye girince geçecek diyorlar bekliyorum ….