Asiyam__010 Dilekylmaz varsa çıkar ben adet günüme 6 gun varken yaptım pozitif çıktı tabi bu gebelikten gebliğe değişebilir istersem postuma bakabilirsın orda var
Loriia0244 Dilekylmaz cnm ben evde yaptım benim testim pozitif çıktı 18 de olmam gerekiyordu ama çıktı
Loriia0244 Dilekylmaz hadi ama erken değil mi zaten cnm ben Perşembe vercem ama 17.5 var demektir hayırlı olsun şimdiden bir kaç gün sinra ver yükselir inşallah
Dilekylmaz Loriia0244 ben lekelenme yaşadım sonra idrar testi yaptım çizgi çıkınca kan verdim sen test yapmadın mı bat 18 değilmiydi
Loriia0244 Dilekylmaz bat 18 ben 2 gün kala yaptım çıktı pazartesi iki kez yaptım yine çıktı Perşembe kan vercem inşallah hayırlısı olsun bakalım