Benimde on gün var adetime göğüs ağrım var yordugumda kendini kaşık bek ağrısı hemen gösteriyor bazen kat jarin holgem geriliyormus gibi hissediyorum uzun yürümek iyi gelmiyor üç düşüğün var kimyasalları saymıyorum bile artık iki ayda bi oluyordu tutunamiyordu bebekler bu ay belirtiler var umitliyim ama test çıkmıyor daha yurtdışında olduğum için Türkiye’deki gibi kanda veremiyorum