Berraeray1 kurtaj olmama ragmen iki uc hafta sonra parcalar geliyordu pıhtı halinde cok normal canm fakat ben bise icmemistim bise olurmu bilmem ama maydonoz bise yapmaz diye düşünüyorum sonucta normal de de icilebilir bisey ama karın agrim hamile kalana kadar gecmedi hamileliktr bile karin agrim kaldı. Normalde adet sancısı ceken biri degilim çok az olur bazen hic olmazdı ama kurtajdan sonra patlayacak hale geliyordum regli donemleri ne yaptiysam gecmedi suan hamileym karın ağrısıyla hamile kaldm öyle de gidck heralde rabbim tekrardan hayırlı zamnda nasp etsn insallah çok zorlu bi süreç yasadim ben onun piskolojisini atip hamile kaldm saniyorudm ama hala ölen cocuguma hamile kalark ihanet ettigimi düşünüyorum 😔 rabbim yerini doldursun insallah ✨