Kürtaj olalı 15 gün oluyor ve olduğum günden beri fazla olmasa da sık sık kanamam devam ediyor bir gün geçiyor ertesi gün tekrar oluyor bu süreçte maydonoz suyu tüketmem de bir sakınca olur mu sizde daha önce idrar yolu enfeksiyonumu maydonoz suyu ile geçirmiştim tekrar temizlenmek maksadıyla yapmak istiyorum